שתפו את הפוסט

האם אתם מקצוענים?

תוכן עניינים

צ'יפס קטן: האם אתם מקצוענים?🍟

הדרך הנכונה ביותר לבניית עסק יציב ואיתן מתחילה בתשובה לשאלה האם אתם מקצוענים או לא?
את התשובה לא אתם צריכים לענות, אלה הלקוחות שלכם. ועל מנת שבאמת הלקוחות שלכם יגדירו
אתכם כמקצוענים החלטתי לכתוב את הפוסט הזה ולשתף אתכם בתובנות שלי מהדרך. אז תגדילו את הצ׳יפס ובואו נצא לדרך. 

צ'יפס בינוני :למה חשוב שהלקוחות שלכם יגדירו אתכם כמקצוענים?  🍟

לפני שנתחיל, בואו נדבר רגע על למה חשוב שהלקוחות שלכם יגדירו אתכם כמקצוענים התשובה לכך היא 
פשוטה – כאשר הלקוח מוציא כסף ורוכש את המוצר / השירות שלכם הוא מצפה לקבל תמורה וכאשר הוא תופס מכם כאנשי מקצוע יש לו יותר ביטחון בעסקה.

תחשבו על זה רגע, האם היה קל לכם להוציא כסף על מוצר / שירות שלא בטוח שתקבלו בעבורו תמורה? מעריך שלא.

אז אחרי שהבנו למה, בואו נבנה עוד קומה ונשאל מה נדרש מאיתנו? והתשובה לכך היא פשוטה – להיות מקצוענים.

איך עושים את זה? אתם יודעים כבר מה הנוהל – נא להגדיל את הצ׳יפס.

הצטרפו לדיוור של צ'יפס

ותקבלו עדכון כשעולה "טור או סיפור" חדש וגם עדכונים והטבות מצ'יפס תקשורת ויזמות (ניתן להסיר בכל עת).

צ׳יפס גדול: כמה נקודות שיעזרו לכם לבדוק האם אתם מקצוענים 🍟

הזמן קצר והעבודה היא רבה אז בואו נתחיל. לפני שאתם שואלים את הלקוחות שלכם האם לדעתם אתם מקצוענים אני רוצה שתבדקו כמה היבטים חשובים:

האם יש לכם לקוחות מרוצים?
לא סתם בחרתי להתחיל מהנקודה הזו . בסופו של דבר לקוחות מרוצים הם חלק מרכזי ממה שנותן ללקוחות חדשים ביטחון לסגור עסקה.
לקוחות מרוצים שקיבלו שירות טוב ישמחו להמליץ עליכם הלאה ולביקורות והמלצות יש חלק משמעותי בהחלטה אם לקנות את המוצר / שירות שלכם.
תחשבו על זה רגע, כמה פעמים לפני שרכשתם מוצר או שירות בדקתם את הביקורות או ההמלצות שלו.

הפאנצ׳: מקצוענות היא אחת מהתכונות שהלקוחות הכי מעריכים, אם דאגתם שהם יהיו מרוצים סביר להניח שעשיתם חלק מרכזי מהעבודה.

האם חשוב לכם שהלקוחות שלכם יהיו מרוצים ועד כמה אתם מוכנים להשקיע בכך?
כן, ברור לי שחשוב לכם שהלקוחות שלכם יהיו מרוצים.
אני רוצה לבנות עוד קומה ולשאול אתכם, בתאכלס, מה אתם עושים על מנת לדאוג לכך?

– האם אתם שואלים את הלקוחות שלהם מה שביעות הרצון שלהם מהשירות / מוצר שלכם?

– האם אתם משקיעים בלשפר את השירות שלכם?

– האם אתם משקיעים בפיתוח של שירותים / מוצרים / מיומניות עסקיות חדשות שישאירו אתכם בעניינים בעולם דינאמי שמשתנה במהירות?

– האם אתם נעזרים באנשי מקצוע שיעזרו לכם להיות טובים יותר?

הפאנצ׳: לקוחות מעריכים בעלי ובעלות עסקים שלא לוקחים אותם כמובן מאילו ומשקיעים משאבים כדי להיות טובים יותר. 

האם אתם משתמשים בכישלונות / טעויות / משברים שלכם כמנוע צמיחה?
כמו שכתבתי בפוסט בשבוע שעבר שעסק בפרפקציוניזם (מוזמנים לחזור ולקרוא)
אין 100% ולא תפקידנו להיות 100% אלה להשתדל להיות הכי טובים שאנחנו יכולים.
ובחיים כמו בחיים, יש גם כישלונות / משברים וכו׳. אם לקחתם את הסיטואציות
הלא סימפטיות הללו וניסיתם ללמוד מכך איך להיות יותר טובים, אתם לגמרי בכיוון.

הפאנצ׳: לקוחות מעריכים ניסיון – ואי אפשר לצבור ניסיון מבלי לחוות גם כישלונות / טעויות / משברים.


עד כאן, 
כמובן שזה על קצה המזלג ואנחנו נעסוק בכך בהרחבה בפוסטים נוספים.
צריכים עזרה? אני כאן לשירותכם ואשמח לעזור לכם – זה חלק אינטגרלי
מהעבודה שלי בתור יועץ עסקי, שיווקי ואסטרטגי.

לכל שאלה ובקשה אני זמין בווטסאפ, בסושיאל וגם באתר

איזה כיף שקראתם עד לכאן 🍟

איזה כיף שקראתם עד לכאן 🍟

לתכנים נוספים מוזמנים לעקוב אחרי גם באינסטגרם.
תודה שקראתם ונתראה בפוסט הבא..
שלכם,
צח

מוזמנים לקרוא עוד..

צ'יפס מגזין

לא טוב היות החסה לבדה – ואיך זה בכלל קשור להצלחה העסקית שלכם? ?

חסה היא שחקנית קבוצתית מעולה. היא מתאימה את עצמה בצורה מושלמת כמעט לכל צורך בשוק.
טובה מאוד עם המבורגר, משדרגת כל סלט וכשהיא לבד? אפשרי, אבל לא לאורך זמן. ומכאן נשאלת השאלה: איך זה לכל בכלל קשור לעסק שלכם?

לקרוא עוד »
צ'יפס מגזין

כמה פעמים נכשלתם?

כישלון הוא חלק חשוב ובלתי נפרד מהעבודה שלנו. אם אתם מעדיפים פחות לנסות כדי לא להיכשל, מוזמנים להגדיל את הצ'יפס..

לקרוא עוד »
טור או סיפור

טור או סיפור // כשמנהל מפעל החיים שלי החליט לצאת לחל"ת מרעיונות חדשים

״עובדים יקרים, החלטתי לצאת לחל״ת מלחשוב על רעיונות חדשים כרגע. אחרי הרבה זמן, הגעתי למסקנה שזה ממש בסדר לצאת לרגע של חופשה ללא תשלום והחל מהרגע הזה לא אחשוב על רעיונות חדשים וגם אפסיק לנסות להמציא את הגלגל" …

לקרוא עוד »
צ'יפס מגזין

אז מה הלו"ז?

יום שישי הוא הטיימינג המושלם לבנות את הלו״ז שלכם לשבוע הבא. אז אם לא עשיתם את זה עד עכשיו, קדימה זה הזמן. רוצים כמה טיפים לבניית לו״ז מוצלח? תגדילו את הצ׳יפס..

לקרוא עוד »

צרו קשר

כל השאר צ'יפס