שתפו את הפוסט

אז מה הלו"ז?

תוכן עניינים

צ'יפס קטן: האם אתם בונים לו"ז? 🍟

יום שישי הוא הטיימינג המושלם לבנות את הלו״ז שלכם לשבוע הבא. אז אם לא עשיתם את זה עד עכשיו, קדימה זה הזמן. רוצים כמה טיפים לבניית לו״ז מוצלח? תגדילו את הצ׳יפס..

צ'יפס בינוני: אז למה אנחנו צריכים להקציב זמן? 🍟

להקציב זמן למשימות שוטפות וקבועות – לעסק: (לקוחות שקבעו תור, שעות פתיחת החנות/ מסעדה, משימות לתחזוקה של העסק וכו׳) בקיצור, דברים קבועים ושיגרתיים. קל.

להקציב זמן לשיווק ופרסום:
על רגל אחת מדובר פה על 2 תפקידים מרכזיים:

א. לשמור על קשר עם לקוחות קיימים

ב. להגיע אל קהלים חדשים.

איך עושים את זה? נדבר על המון בהמשך.

להקציב זמן למשימת פיתוח:
העולם שלנו הוא דינאמי, הטרנדים משתנים, הטכנולוגיה מתפתחת, רמת החיים עולה, הקהלים משתנים, הדברים משתדרגים. צריכים עוד סיבה למה להשקיע בפיתוח? הרעיון המרכזי כאן: להשקיע זמן בללמוד, להתעדכן, להתייעץ ו\ או כל דבר שיהפוך אתכם לאנשי מקצוע וגם אנשי עסקים טובים יותר. להיות בעניינים כמו שאומרים (או שכבר לא?👴🏼).

להקציב זמן למשימות של ״החיים עצמם״: ניקיון ותחזוקת הבית, תשלומי חשבונות, לבשל (הצ׳יפס לא יכין את עצמו לבד..) , טיפול לאוטו וכל משימות היומיום.. ברור לי שזה מובן מאילו, אבל מה הקאצ׳? פשוט תכניסו אותם למסגרת.

להקציב זמן פנוי לחברים, משפחה, תחביבים, נטפליקס וכל מה שכיף: גיברותי ורבותי, אתם אנשים ולא רובוטים ולכן, אם השגרה והעבודה תשתלט לכם על הלו״ז ולא יהיה לכם זמן פנוי אתם פשוט תישחקו. זה ייצור תחושת חמיצות, עייפות וזה ישפיע באופן ישיר על שאר המשימות שלכם. קיצר, לא יעיל וממש לא תורם להתקדמות שלכם.

לדעתי, לו״ז מנצח הוא כזה שבנוי מכל הפרמטרים הללו. תנו להם מקום. זה יעזור לכם להתקדם ולהפוך גם את השגרה שלכם ליותר אחלה. ומה קורה אם לא הספקנו את כל מה שתיכננו בלו״ז? כתבתי לכם כמה תובנות שכדאי לדעת, לצורך כך אתם מתבקשים להגדיל את הצ׳יפס..

הצטרפו לדיוור של צ'יפס

ותקבלו עדכון כשעולה "טור או סיפור" חדש וגם עדכונים והטבות מצ'יפס תקשורת ויזמות (ניתן להסיר בכל עת).

צ׳יפס גדול: מה הדברים שכדאי לדעת כשאנחנו בונים לו"ז? 🍟

אז אתם בונים לו״ז, כותבים הרים וגבהות, משימות שלא מביישות את האצנים הכי טובים באולמפיאדה או לפחות את האחראים לשיגור חלליות בנאס"א ולבסוף ולא קורה כלום, אז אתם מתבאסים ולכן מעדיפים לא לכתוב כלום ולא לבנות לו״ז  כי ״פחות ציפיות, פחות אכזבות״ בלה בלה בלה.. הנה כמה דברים שכדאי לכם לדעת:

• אין 100%! זאת אומרת יש. הבורא (איש איש באמונותו יחיה כמובן). אבל דבר חשוב לדעת, אנחנו, בני האדם, זה לא תפקידנו להיות 100%. אגב, תחשבו על זה רגע אם הכל היה מושלם, איזה משעמם זה היה נכון?

• לעמוד בדד ליינים ובביצוע משימות זה דורש אימון. לאט לאט, ובאופן וטבעי, ככל שתתנסו ותתאמנו בבניית מסגרת הזמן שלכם, תלמדו איך לבנות לכם את המסגרת הנכונה בשבילכם וכך תוכלו לשפר ולהשתפר.

• בסוף השבוע, בודקים ורואים מה לא הספקנו, ואם זה נחוץ ורלוונטי, מעבירים את המשימות לשבוע הבא. ככה פשוט.


לסיום
מקווה שזה נתן לכם ערך ומאחל לכם ההמון הצלחה בבניית הלו״ז שלכם. לכל שאלה ובקשה, אני כאן לשירותכם בווטסאפ, בסושיאל וגם כאן באתר.

איזה כיף שקראתם עד לכאן 🍟

איזה כיף שקראתם עד לכאן 🍟

לתכנים נוספים מוזמנים לעקוב אחרי גם באינסטגרם.
תודה שקראתם ונתראה בפוסט הבא..
שלכם,
צח

מוזמנים לקרוא עוד..

הדרך לצ'יפס

לחמניות עם שומשום

לאחרונה, כחלק מההערכות של העסק שלי להמשך, שאלתי את עצמי מה המודל לחיקוי שלי ואיך אני יכול לקבל ממנו השראה שתעזור לי לתכנן את העתיד של צ׳יפס תקשורת, שהוא העסק שלי לפרסום ושיווק לעסקים (אהלן פרסומת).

אחרי הרבה מחשבה, התשובה שלי לעצמי הייתה חד משמעית.

המודל לחיקוי שלי הוא הלחמניות עם השומשום של דודה כרמלה וזאת בגלל ארבעת מרכיבי הקסם

לקרוא עוד »
טור או סיפור

טור או סיפור // כשמנהל מפעל החיים שלי החליט לצאת לחל"ת מרעיונות חדשים

״עובדים יקרים, החלטתי לצאת לחל״ת מלחשוב על רעיונות חדשים כרגע. אחרי הרבה זמן, הגעתי למסקנה שזה ממש בסדר לצאת לרגע של חופשה ללא תשלום והחל מהרגע הזה לא אחשוב על רעיונות חדשים וגם אפסיק לנסות להמציא את הגלגל" …

לקרוא עוד »
צ'יפס מגזין

הגיע הזמן שמחה.

הגיע הזמן שמחה.לפני התקופה הזו, לא ייחסתי חשיבות מיוחדת לשמחה. חשבתי ששמחה זה סטנדרטי, נפוץ ואפילו מעין ברירת מחדל. ברור ששמחה. מובן מאילו. מסורתי.

לקרוא עוד »

צרו קשר

כל השאר צ'יפס