השירותים שלנו

חזון, כל השאר צ'יפס

מסלול הכל כלול במחיר של צ'יפס תקשורת לפרסום ושיווק של העסק שלך. נתחיל בגיבוש האסטרטגיה ומשם כל השאר צ'יפס. לפרטים נוספים לחצו כאן

הפגישה שתעזור לכם להתמקד ותצייד אתכם בטיפים שישדרגו את הדרך שבה אתם משווקים את העסק שלכם ותעשו זאת בצורה האותנטית והנכונה ביותר עבורכם, כי הדשא הירוק יותר של השכן הוא של השכן. לפרטים נוספים לחצו כאן

צ'יפס יעזור לך לכתוב את הסיפור של העסק שלך, ברכות ונאומים לאירועים מיוחדים או כל רעיון מגניב אחר. לפרטים נוספים לחצו כאן 

Creative & Soul

כל השירותים במחיר אחד

גיבוש אסטרטגיה ובניית תכנית שיווקית

רגע לפני שיוצאים לדרך, נגדיר מהם היעדים והמטרות עליהם נבסס את התכנית השיווקית. נתייחס בין היתר לקהל היעד ולצרכים שלו, החזון העסקי והבידול שלך, וכמו כן, אציע גם רעיונות לפעילות שיווקית וקידום מכירות שיהיו אותנטיים ומתאימים לך. 

קריאייטיב ויצירת תוכן

בהתאם לאסטרטגיה וקו הקריאייטיב שיגובש, אנו ניצור תוכן מעניין ובעל ערך ממשי לקהל היעד. השירות כולל כתיבת תוכן, גרפיקה בסיסית, צילום ועריכת וידאו בסיסיים המתאימים לסושיאל. 

ניהול פלטפורמות הסושיאל של העסק

העלאת תוכן רציפה ובעלת נוכחות הכוללת פוסטים, סטוריז,  Reels ועוד לעמודי הפייסבוק, אינסטגרם, טיק טוק, יוטיוב וכל פלטפורמה רלוונטית ונכונה לעסק. את מהות התוכן והפלטפורמות שבהן נפרסם נגבש בהתאם לאסטרטגיה ולתכנית השיווקית

קידום ממומן

בעזרת קידום ממומן ממוקד נדאג שקהל היעד ייחשף לתוכן שאנחנו מעלים ברשתות החברתיות. השירות כולל ניהול והעלאת קמפיינים, יצירת קהלים, ניהול תקציב ואופטימיזציה. 

Surprise

מסלול Creative & Soul   מתעדכן ומשתדרג מעת לעת בהתאם לידע ולניסיון שנצבר במהלך הדרך.

ליווי וייעוץ שיווקי רציף

א. פגישת דו שבועית : פגישת השיווק הדו שבועית מיועדת על מנת "לרדת לשטח" לצורך הכרת קהל היעד טוב יותר, צילום תוכן שיעלה במהלך החודש, ניתוח פעילות השיווק עד כה וביצוע שיפורים ועדכונים תוך כדי תנועה והצעת רעיונות שיווקיים ופעילויות קד"מ נוספות. 

ב. פגישת השיווק החודשית:

1. בחלקה הראשון של הפגישה נעסוק בניתוח הפעילות השיווקית של החודש הקודם, הכוללת נקודות שימור ושיפור ואופטימיזציה לפעילות בהמשך.

2. בחלקה השני של הפגישה נגבש ביחד את התכנית השיווקית לחודש הבא ונתכנן את התוכן שיעלה במהלך החודש. בנוסף, יוצעו רעיונות לפעילויות קד"מ.


3. בסיום הפגישה – ישלח בהודעת ווטסאפ סיכום שיכלול את ההחלטות השיווקיות שהתקבלו במהלך הפגישה, יחד עם פירוט התוכן שיעלה והגאנט החודשי שבו יופיעו הזמנים שבהם יעלו הפוסטים והפעילות השיווקית.


ג. התקשרות על בסיס יומי:
תקשורת רציפה על בסיס יומי דרך הודעות בווטסאפ ובשיחות טלפון.

צפו בתיק העבודות שלי שמתעדכן ב LIVE

פגישת הייעוץ השיווקי של צ'יפס

הפגישה שתעזור לכם להתמקד ותצייד אתכם בטיפים שישדרגו את הדרך שבה אתם משווקים את העסק שלכם ותעשו זאת בצורה האותנטית והנכונה ביותר עבורכם כי הדשא הירוק יותר של השכן הוא של השכן.

אז מה נספיק בשעה וחצי?

אבחון

בתחילת הפגישה בעיקר נקשיב ונשאל שאלות על מנת לאבחן ולהבין מי אתם ומה הרצונות, השאיפות והיעדים שלכם. אנו מאמינים שבכל עסק יש יזם עם חלומות, חזון ושאיפות שצריך לבטא זאת כשעושים שיווק.

מיקוד

פייסבוק, אינסטגרם, גוגל, יוטיוב או אולי קמפיין שטח? אין סוף לכלים שבהם אפשר להשתמש כשאנו עושים שיווק. האם צריך להשתמש בכולם? לא בהכרח, זה תלוי בכמה פרמטרים והחשוב מבינהם הוא קהל היעד  שאליו אנו מכוונים.  בחלק השני של הפגישה נשים דגש על קהל היעד ונברר תחילה מי הוא? מה הצרכים שלו? ובאיזה כלים שיווקיים מומלץ לנו להשתמש כדי להגיע אליו ולהפוך את השיווק להרבה יותר אפקטיבי.

תובנות וטיפים להמשך

אם יש משהו שאני אוהב בטיולים זה לקחת איתי משהו לנשנש, בעיקר שילוב של חטיפים מלוחים ושוקולד. בסיום הפגישה, נעבד את התובנות שהגענו אליהם במהלך הפגישה ותצאו לדרך עם טיפים שיעזרו לכם לשדרג את הדרך שבה אתם משווקים את העסק שלכם  ובצורה הנכונה והאותנטית עבורכם. 

חשוב לציין שפגישת הייעוץ השיווקי האסטרטגי לא עושה קסמים. הוקוס פוקוס לא עובד והפגישה לא מהווה תחליף לתהליך עבודה מלא הכולל בתוכו התמדה,יצירתיות,חדשנות וחשיבה אסטרטגית. אבל היא לגמרי תעזור לכם לעשות סדר ולקבל את הכלים הטובים עבורכם ולהתקדם קדימה! ומשם.. השמיים הם כבר מזמן לא הגבול.

אם היו אומרים לי לפני כמה שנים שלכתיבה יהיה חלק מרכזי בחיי, הייתי מגחך תחילה ומוסיף בציניות שזה קשקוש מוחלט.

ובכן, לחיים יש דינמיקה משלהם. השנים חלפו ומצאתי את עצמי כותב. בהתחלה כי הייתי צריך: במסגרת לימודי התואר שלי בשנה א' בתקשורת, המרצה לסדנת אינטרנט הטיל משימה – תפתחו בלוג בכל נושא שבא לכם, תכתבו תוכן ותנהלו את הבלוג לאורך כל השנה. זו המשימה ועל זה תקבלו ציון. כך נולד הבלוג "צח השמן". אודות למשימה,התאהבתי במילה הכתובה וכשהקמתי את צ'יפס תקשורת הסלוגן שבחרתי הוא Creative & Soul, יצירתיות ונשמה כי הן בעייני התכונות הנדרשות להצלחה. הכתיבה עבורי היא החלק שמבטא את הנשמה. 

צח אוהב לכתוב

מה הסיפור שלך?

דרך הסיפור של העסק שלכם ללקוחות יהיה קל יותר להתחבר אליכם ולהיות השגרירים הכי טובים שלכם. הסיפור לא חייב להיות דרמטי, הוא חייב להיות אותנטי. מצוין לקטגוריית "אודות" באתר שלכם, לרשתות החברתיות, כבסיס לתסריט של סרטון תדמית, בניוזלטר וכמובן שאפשר גם בעסק פיזית: נניח בעמדת המתנה, בתפריט או בקטלוג. השאירו פרטים כאן וצ'יפס יעזור לכם לכתוב את הסיפור של העסק שלכם. 

כתיבת ברכות ונאומים

חוגגים אירוע משמעותי ומחפשים את המילים? הגעתם אל המקום הנכון. במהלך השנים צברתי המון ניסיון בכתיבת נאומים וברכות לאירועים חשובים ומרגשים.  מה שמניע אותי בכתיבה הוא הצורך לשמור על האותנטיות ולעזור לכם לבטא את המסר שאתם רוצים להוציא אל העולם ולכן במהלך הדרך נעבוד יחד עד לנקודה שבה אתם מתחברים לטקסט במאת האחוזים.