"אז מה עכשיו צח? ככה אתה רוצה לחיות את החיים שלך? להתפשר? לוותר על החלום?" שאלתי את עצמי לפני כמה חודשים כשהייתי באיזה צומת.. צומת דרכים.

הצ'יפס כבר היה על השולחן ופלייליסט מגוון התנגן ברקע – קצת דודו טסה, אהובה עוזרי ולינקין פארק. היה גם פיל אחד כזה שאי אפשר להתעלם ממנו, יש לו שם – חוסר ודאות.

הניסיון כבר היה קיים, הוא התבשל על אש קטנה לאורך מסע ארוך של המון שנים שהתחיל כשהייתי בכיתה ד' בן 10 אביבים למניינם והסתיים בגיל 26 עם שיער ראש קצת מדולל (יש לי חיוך כובש) כשאמרתי בפעם האחרונה במיקרופון: "ערב טוב, איזה כיף שבאתם" וידעתי שמה שהיה כבר לא יכול להיות עוד. חייב שינוי.

במהלך המסע צברתי המון חוויות, כישלונות, הצלחות מסחררות, משברים, ניהול משברים, דרמות ושותפים מדהימים לדרך.

בתקופה הזו גם גיליתי שיש לי כמה אהבות ענקיות שהם חלק בלתי נפרד ממני – לשיווק ולפרסום, לקריאייטיב, להפקה, לכתיבה – מכירים את צח השמן? לג'אנק פוד ולתכניות אקטואליה.

"אז מה עכשיו? ככה אתה רוצה את לחיות את החיים שלך? להתפשר? לוותר על החלום?" שאלתי את עצמי תוך כדי שאני טובל את הצ'יפס בקטשופ.

ברקע התנגן הפיזמון של השיר של דודו "עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה" וברגע המשמעותי הזה החלטתי שלא.

אני הולך על זה.

אחרי שנים ארוכות של מסע שהתבשל על אש קטנה, אני הולך להגשים את החלום שלי שהוא בעצם הפינאלה של כל התהליך שעברתי מגיל מאוד צעיר ומשלב בצורה מושלמת את כל האהבות שלי.

שמו בישראל – צ'יפס תקשורת וזה העסק שלי. החלום שלי.

על הדרך שלי

כשהצ'יפס עוד היה רק תפוח אדמה

את הדרך התחלתי בגיל צעיר מאוד בתור DJ, זו הייתה היזמות הראשונה שלי, צברתי ניסיון  התקדמתי ועברתי כמה וכמה תחנות בדרך. משם במעבר די טבעי עסקתי בהפקה. כחלק מתפקיד המפיק התנסתי לראשונה גם בקריאייטיב, יח"צ, פרסום, שיווק וניהול משברים. 

B.A בתקשרות

סיימתי תואר במכללת "עמק יזרעאל" והיה מצוין. התואר בתקשורת משלב בתוכו עיוני ומעשי: גם אקדמיה וגם פרקטיקה כמו שיווק, אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל, יחסי ציבור וניהול משברים, קופירייטינג, קמפיין פוליטי, עריכת וידאו, עיתונות וזה עוד על קצה המזלג. יצאתי משם עם יופי של ארגז כלים. 

צ'יפס תקשורת

מהרגע שהקמתי את צ'יפס תקשורת – מאחורי הרבה יותר מ- 200 פגישות שיווק עם בעלי עסקים, לפחות 60,000 אלף קילומטר שנסעתי עם הרכב שלי ברחבי הארץ לפגישות שיווק ופרסום ועוד פרויקטים בתחום, הרבה יותר מ – 220 כוסות אספרסו & סודה ששתיתי בדרך והמון דברים חדשים שאני  לומד בכל יום מחדש כדי לתדלק את הקראייטיב והיכולות המקצועיות שלי כן ללמוד דברים חדשים זה לגמרי חלק מהמקצוע.