צ'יפס מגזין

לחמניות עם שומשום.

את הלחמניות עם השומשום אני מכיר הרבה שנים. דודה כרמלה, הכינה אותן במיוחד בשבילי ובכל פעם כשהיינו באים לביקור הייתי לוקח שקית מלאה לחמניות בטק אוואי.

בלחמניות עם השומשום של דודה כרמלה יש קסם.

הן מתוקות במידה, יש בהן שומשום בכמות מדויקת שמשדרגת את הטעם, הן משתלבות בצורה מושלמת עם שוקולד או כל ממרח אחר והכי הכי חשוב – הן תמיד במקום הנכון ובזמן הנכון.

10/10 בטיימינג. פשוט, קסם.

לאחרונה, כחלק מההערכות של העסק שלי להמשך, שאלתי את עצמי מה המודל לחיקוי שלי ואיך אני יכול לקבל ממנו השראה שתעזור לי לתכנן את העתיד של צ׳יפס תקשורת, שהוא העסק שלי לפרסום ושיווק לעסקים (אהלן פרסומת).

אחרי הרבה מחשבה, התשובה שלי לעצמי הייתה חד משמעית. המודל לחיקוי שלי הוא הלחמניות עם השומשום של דודה כרמלה וזאת בגלל ארבעת מרכיבי הקסם:

טעם – ללחמניות עם השומשום של דודה כרמלה יש טעם מדויק ומופלא. וכשהמוצר או השירות מעולה אז הדרך להצלחה היא הרבה יותר קלה.

רלוונטיות – ללחמניות עם השומשום יש יכולת מיוחדת להשתלב בצורה מושלמת עם שוקולד או כל ממרח אחר. מה שהופך אותן רלוונטיות תמיד. בקצב ההתקדמות של היום לשמור על רלוונטיות לאורך זמן זה מצרך נדיר.

טיימינג – להיות במקום הנכון ובזמן הנכון זו תכונה מדהימה. הלחמניות עם השומשום מלוות אותי המון שנים. והשאיפה שלי היא שצ'יפס תקשורת ויזמות כמו הלחמניות עם השומשום, תמיד תהיה שם לכל הלקוחות שזקוקים לה ולאורך כל הדרך.

נשמה – דודה כרמלה הכינה את הלחמניות עם השומשום מכל הלב והנשמה. כזו היא, עושה דברים רק מהלב והנשמה. וגם היום אחרי הרבה לחמניות שאכלתי בחיי, עדיין כל לחמנייה עם שומשום טעימה בדיוק כמו בפעם הראשונה. אני מאמין שהשמיים הם כבר מזמן לא הגבול ואני שואף תמיד להתקדם, להתמקצע ולעזור להמון בעלי ובעלות עסקים בפרסום ובשיווק, כדי שיגשימו את החזון העסקי שלהם. ובדיוק כמו שלמדתי מדודה כרמלה, אני שואף לדאוג לכך שכל הלקוחות שלי יקבלו את השירות הכי טוב שיש ומכל הלב והנשמה. בדיוק כמו בפעם הראשונה.

— סוף —
תודה שקראת עד כאן לפוסטים נוספים מוזמנים לבקר בצ'יפס מגזין
צח מצ׳יפס 💜

צרו קשר

כל השאר צ'יפס