צ'יפס מגזין

קצת חמוץ,הרבה מתוק.

יש המון קלישאות על האדם שמתכנן תוכניות, לא אוסיף עוד אחת אבל אני מאמין ששמעתם כאלה אינסוף במהלך התקופה הנוכחית. כשירות לציבור שלא שמע את אחת הקלישאות הרעיון המרכזי הוא שאתה יכול לתכנן תוכניות – אבל אין שום ערובה לכך שהן יתקיימו. אהלן 2020.

נכון, אני חושב ש2020 הייתה לא משהו למותג שנקרא "לתכנן תוכניות" ובמקום "קדימה! בואו נצא לדרך" שמענו בעיקר "זו לא העת" או את הכוכב הבלתי מעורער "בהתאם למצב".

לא עוד! כמאמין גדול במותג של "לתכנן תוכניות" החלטתי שזה הזמן להסביר לקהל הרחב עד כמה הוא חשוב. כמה שהוא נחוץ בעולם ושעכשיו זה הטיימינג המדויק לעשות קאמבק ולככב מחדש.

היופי במותג הוא היכולת לעזור לך להגשים שאיפות. למשל, כשיש לי שאיפה כלשהיא, אני משתדל לגבש תוכנית ברורה שמאפשרת לי לחשוב כיצד אני מגשים אותה. רצוי שהתוכנית תהיה מקיפה ככל הניתן – שלב אחרי שלב עד ההצלחה הפנומנאלית או לכישלון המפואר. כן, ישם גם כישלונות. ככה זה בחיים, לא הכל המבורגר וצ'יפס וחוצמזה אם לא יהיו כישלונות מה יהיה הערך של ההצלחות?

יתרון נוסף של המותג הוא היכולת לשנות מציאות לטובה במהירות. כי כשיש תוכנית אפשר להתקדם מהר ונכון יותר. וככל שהיא תהיה טובה וסוחפת יותר גם "קדימה! בואו נצא לדרך" יצטרף ויעזור לך.

וכעת אם יורשה לי לייעץ לקברניטי המותג "לתכנן תוכניות", עכשיו זה זמן לקאמבק. הקמפיין אגב, צריך להיות פשוט וממוקד עם מסר ברור: גבירותיי ורבותיי עכשיו זה הזמן לתכנן תוכניות, כי בתקופה הבאה עלינו לטובה אולי יהיה קצת חמוץ, אבל יהיה הרבה יותר מתוק.
— סוף —
תודה שקראת עד כאן לפוסטים נוספים מוזמנים לבקר בצ'יפס מגזין
צח מצ׳יפס 💜

צרו קשר

כל השאר צ'יפס