שתפו את הפוסט

איך מתמודדים עם שוק רווי בתחרות?

תוכן עניינים

צ׳יפס קטן: שוק רווי בתחרות 🍟

קשה מאוד להמציא את הגלגל וכמעט כל תחום הוא רווי בתחרות. האם זה אמור למנוע מאיתנו להיכנס לתחום כזה או אחר?
התשובה היא לא בהכרח. אז אם אתם נמנעים מלעשות בגלל שיש תחרות, הפוסט הזה במיוחד בשבילכם.
אז קדימה, תגדילו את הצ׳יפס ובואו נתחיל.

צ'יפס בינוני: טוב שיש תחרות 🍟

בואו נתחיל בתובנה הכי חשובה – טוב שיש תחרות, כן בדיוק כך.
כאשר יש ללקוחות אלטרנטיבות והם יכולים לבחור את המוצר / שירות שהם רוכשים מתוך מגוון
ולא כי זה מה שיש, זה מצריך מאיתנו בעלי ובעלות העסקים להיות טובים יותר,
לחשוב יצירתי יותר, להשקיע יותר בשירות והיחס ללקוחות וכמובן לדאוג להשתפר ולהתייעל באופן קבוע.

ואם אנסח את זה בצורה קצרה וברורה:

חברים וחברות, זה גורם לכם ולמוצר/שירות שאתם מוכרים להיות הגרסה הכי טובה של עצמכם.

ובטח עכשיו תגידו, אם יש כל כך הרבה מתחרים אז מה הסיכוי שלי? זו בהחלט שאלה טובה שצריך לבחון.

וזה בדיוק העניין – האופן שבו אנחנו בוחנים את הנושא.

האם אתם בוחנים את הנושא בצורה מקצועית ולצורך כך משקיעים את המשאבים הנדרשים לכך
לצורך הבדיקה או שאנחנו עונים לעצמנו תשובה כמעט אוטומטית (בדרך כלל זה קורה גם אחרי חיפוש אחד בגוגל)
״כי יש הרבה כאלה״, ״לא שווה להתחיל״, ״זה מתאים רק לעסקים גדולים״ ועוד המון תשובות ״משכנעות״ של למה לא.
ונמנעים בסופו של דבר מעשייה.

יש כמובן גם את הצד השני, שלא בוחנים את הנושא בכלל ופשוט יוצאים לדרך. בלי תוכנית, בלי אסטרטגיה
ובלי לבחון את כל הפרמטרים החיוניים מסביב.
וגם כאן, זה לא אידיאלי – תחשבו על זה רגע, כשאתם רוצים לרכוש משהו משמעותי,
סביר להניח שאתם תשקיעו זמן על מנת לחפש המלצות, לראות סרטונים וכו׳
אז מדוע כאשר מדובר על החלטה משמעותית כמו מהלך עסקי חשוב אתם עובדים על אוטומט?
(אגב, במידה ויצאתם לדרך ולא בצורה האופטימלית, זה לא אומר שלא ניתן לתקן, מוזמנים לפנות אלי ואעזור לכם בשמחה)

אוקי, אז נניח והחלטנו להשקיע את הזמן והמשאבים הנדרשים כמו למשל בנייה של
תוכנית עסקית שמטרתה לעזור לכם לבדוק היתכנות ונלקחה ההחלטה לצאת לדרך,
איך מתמודדים עם התחרות? אתם כבר מכירים את הנוהל -> נא להגדיל את הצ׳יפס.

הצטרפו לדיוור של צ'יפס

ותקבלו עדכון כשעולה "טור או סיפור" חדש וגם עדכונים והטבות מצ'יפס תקשורת ויזמות (ניתן להסיר בכל עת).

צ׳יפס גדול: אז איך מתמודדים עם תחרות? 🍟

קבלו 3 תובנות חשובות:

1. תשאפו להיות במגמת שיפור מתמדת ותשקיעו משאבים בכך כי כאשר אתם במגמת שיפור, קורים דברים נפלאים:
א.השירות / מוצר שלכם יהיה הרבה יותר אטרקטיבי.
ב.הלקוחות שלכם יעריכו את זה שאתם לא לוקחים אותם כמובן מאילו וישמחו להמליץ עליכם הלאה.

2. תשקיעו בבידול העסקי שלכם.

3.התייחסו בכבוד למתחרים שלכם – אתם סך הכל קולגות שעובדים באותו התחום,
לכל אחד מכם יש את המסלול שלו והקריירה שלו, כשאחד מהצדדים מצליח תפרגנו מכל הלב ותחשבו
איך אתם משתפרים כדי שבפעם הבאה גם אתם תצליחו. פירגון וכבוד יפנה לכם אנרגיות ומשאבים כדי להתרכז בעשייה.

—-

עד כאן,

כמובן שזה על קצה המזלג ואנחנו נעסוק בכך בהרחבה בהמשך בפוסטים הבאים.
מאחל לכם שבעזרת השם תבנו עסק איתן שבאמצעותו תמצו את הפוטנציאל שלכם.
צריכים עזרה? אני כאן לשירותכם ואשמח לעזור לכם  – זה חלק אינטגרלי מהעבודה שלי בתור יועץ עסקי, שיווקי ואסטרטגי.

לכל שאלה ובקשה אני כאן לשירותכם בווטסאפ, בסושיאל וגם כאן באתר.

איזה כיף שקראתם עד לכאן 🍟

איזה כיף שקראתם עד לכאן 🍟

לתכנים נוספים מוזמנים לעקוב אחרי גם באינסטגרם.
תודה שקראתם ונתראה בפוסט הבא..
שלכם,
צח

מוזמנים לקרוא עוד..

צ'יפס מגזין

לא טוב היות החסה לבדה – ואיך זה בכלל קשור להצלחה העסקית שלכם? ?

חסה היא שחקנית קבוצתית מעולה. היא מתאימה את עצמה בצורה מושלמת כמעט לכל צורך בשוק.
טובה מאוד עם המבורגר, משדרגת כל סלט וכשהיא לבד? אפשרי, אבל לא לאורך זמן. ומכאן נשאלת השאלה: איך זה לכל בכלל קשור לעסק שלכם?

לקרוא עוד »
צ'יפס מגזין

כמה פעמים נכשלתם?

כישלון הוא חלק חשוב ובלתי נפרד מהעבודה שלנו. אם אתם מעדיפים פחות לנסות כדי לא להיכשל, מוזמנים להגדיל את הצ'יפס..

לקרוא עוד »
טור או סיפור

טור או סיפור // כשמנהל מפעל החיים שלי החליט לצאת לחל"ת מרעיונות חדשים

״עובדים יקרים, החלטתי לצאת לחל״ת מלחשוב על רעיונות חדשים כרגע. אחרי הרבה זמן, הגעתי למסקנה שזה ממש בסדר לצאת לרגע של חופשה ללא תשלום והחל מהרגע הזה לא אחשוב על רעיונות חדשים וגם אפסיק לנסות להמציא את הגלגל" …

לקרוא עוד »
צ'יפס מגזין

אז מה הלו"ז?

יום שישי הוא הטיימינג המושלם לבנות את הלו״ז שלכם לשבוע הבא. אז אם לא עשיתם את זה עד עכשיו, קדימה זה הזמן. רוצים כמה טיפים לבניית לו״ז מוצלח? תגדילו את הצ׳יפס..

לקרוא עוד »

צרו קשר

כל השאר צ'יפס