שתפו את הפוסט

כיבוד ללקוחות - ואיך זה קשור לצמיחה של העסק שלנו?

תוכן עניינים

צ'יפס קטן: לקוחות קיימים כמנוע הצמיחה של העסק שלנו 🍟

לקוחות קיימים ומרוצים הם מנוע הצמיחה הכי גדול של העסק שלנו. רוצים להשיג לקוחות חדשים? מצוין.
יש הרבה דברים שמומלץ לעשות אך לפני הכל נתחיל בלהשקיע בלקוחות הקיימים שלנו.
איך עושים זאת בצורה טובה? אתם כבר יודעים מה הנוהל – נא להגדיל את הצ׳יפס.

צ'יפס בינוני: למה כדאי להשקיע בלקוחות קיימים? 🍟

אז למה בעצם אני צריך להשקיע בלקוחות הקיימים שלי כדי להביא לקוחות חדשים? התשובה היא פשוטה.

לקוח מרוצה יהיה לו קל יותר לרכוש את המוצר / שירות שוב (מבלי לעבור את כל התהליך מההתחלה)
ועכשיו, אני מעריך  שחלקכם שואלים את עצמכם עכשיו: אם העסק שלי מספק שירות או
מוצר ״חד פעמי״ כזה שלא צריך בכל יום, למה אני צריך להשקיע? הרי הוא כבר קנה לא?

לקוח מרוצה הוא האיש שיווק הכי טוב שלך. ההמלצה שלו תהיה בעלת ערך משמעותי ביותר
למי שמתלבט אם להזמין את השירות/מוצר שלך.

אז מה כדאי לעשות כדי להפוך לקוחות הקיימים שלכם למרוצים לאורך זמן?
נא להגדיל את הצ׳יפס.

הצטרפו לדיוור של צ'יפס

ותקבלו עדכון כשעולה "טור או סיפור" חדש וגם עדכונים והטבות מצ'יפס תקשורת ויזמות (ניתן להסיר בכל עת).

צ׳יפס גדול: בואו נדבר על חווית הלקוח 🍟

חווית לקוח זה חלק משמעותי מאוד מהעסק שלנו ולכן נדרש מאתנו להשקיע משאבים לא מעטים כדי שהלקוחות יהיו מרוצים.
אז נתחיל בכך שתשאלו את עצמכם שאלה פשוטה: מה כרגע אני עושה על מנת לשפר את חווית השירות שהלקוחות שלי מקבלים כרגע.
קחו את התשובות שנתתם לעצמכם ותוסיפו את זה לדברים שאתם צריכים לבצע.

הנה עוד כמה המלצות:

• אם החלטתם לעשות מבצע או הטבה, אל תשאירו את הלקוחות הקיימים מאחור.
נניח שיש לכם ״הטבת הצטרפות״ תשקיעו גם במחשבה על מה קורה אחרי שהצטרפתי?
ההמלצה שלי: להשקיע לא פחות באנשים שכבר הצטרפו.

• תשאלו את הלקוחות, פשוטו כמשמעו.
״מה דעתכם על השירות או המוצר שלי?״
״איך השירות שלי?״
״מה היית ממליץ לי לשפר או להוסיף?״
ההמלצה שלי: לא לקחת ללב ביקורות, אלא להבין שפידבקים הם חלק הכרחי על מנת להיות אנשי מקצוע טובים יותר.

• תציבו לעצמכם יעד שהוא להגיע לסטנדרט שירות הכי טוב בארץ. כן, זה הזמן לעלות את הרמה של השירות.
זה לא אומר שהלקוח תמיד צודק, זה מתבטא יותר במחשבה ובמשאבים שאתם משקיעים על מנת לתת שירות יותר טוב ולאורך זמן.
ומהניסיון שלי אני יכול להגיד לכם, שלקוחות יודעים לתגמל ולהעריך שירות מצוין. 

• סביבת העבודה שלכם לא פחות חשובה מהשירות / מוצר. אם זה האריזה של המוצר או המזגן בקליניקה שעובד כמו שצריך.
ההמלצה שלי: תוסיפו כיבוד כלשהו (זה יכול להיות גם להציע קפה) זה משדר אווירה טובה ולקוחות יודעים להעריך את זה. 

• העסק מצליח ואתם רוצים להתרחב ולהוסיף דברים נוספים?
מצוין תדאגו לכך שסטנדרט השירות והחוויה של הלקוח ימשיכו להיות ברמה הטובה ביותר.

ומכאן נשאלת השאלה, איך נעזרים בהמלצות שלקוחות מרוצים נתנו לנו לגייס לקוחות חדשים?
אכתוב על כך בפוסטים הבאים.


עד כאן,

מאחל לכם להיות הגרסה הכי טובה של עצמכם ולהגשים את החזון העסקי שלכם. יודעים מה אתם צריכים לעשות אך מתקשים ליישם? אשמח לעזור.
זה בדיוק המקצוע שלי. לכל שאלה ובקשה אני כאן לשירותכם בווטסאפ, בסושיאל וגם כאן באתר.

איזה כיף שקראתם עד לכאן 🍟

איזה כיף שקראתם עד לכאן 🍟

לתכנים נוספים מוזמנים לעקוב אחרי גם באינסטגרם.
תודה שקראתם ונתראה בפוסט הבא..
שלכם,
צח

מוזמנים לקרוא עוד..

צ'יפס מגזין

לא טוב היות החסה לבדה – ואיך זה בכלל קשור להצלחה העסקית שלכם? ?

חסה היא שחקנית קבוצתית מעולה. היא מתאימה את עצמה בצורה מושלמת כמעט לכל צורך בשוק.
טובה מאוד עם המבורגר, משדרגת כל סלט וכשהיא לבד? אפשרי, אבל לא לאורך זמן. ומכאן נשאלת השאלה: איך זה לכל בכלל קשור לעסק שלכם?

לקרוא עוד »
צ'יפס מגזין

כמה פעמים נכשלתם?

כישלון הוא חלק חשוב ובלתי נפרד מהעבודה שלנו. אם אתם מעדיפים פחות לנסות כדי לא להיכשל, מוזמנים להגדיל את הצ'יפס..

לקרוא עוד »
טור או סיפור

טור או סיפור // כשמנהל מפעל החיים שלי החליט לצאת לחל"ת מרעיונות חדשים

״עובדים יקרים, החלטתי לצאת לחל״ת מלחשוב על רעיונות חדשים כרגע. אחרי הרבה זמן, הגעתי למסקנה שזה ממש בסדר לצאת לרגע של חופשה ללא תשלום והחל מהרגע הזה לא אחשוב על רעיונות חדשים וגם אפסיק לנסות להמציא את הגלגל" …

לקרוא עוד »
צ'יפס מגזין

אז מה הלו"ז?

יום שישי הוא הטיימינג המושלם לבנות את הלו״ז שלכם לשבוע הבא. אז אם לא עשיתם את זה עד עכשיו, קדימה זה הזמן. רוצים כמה טיפים לבניית לו״ז מוצלח? תגדילו את הצ׳יפס..

לקרוא עוד »

צרו קשר

כל השאר צ'יפס