צ'יפס מגזין

אספרסו סודה ומחברת

יום אחד, לא מזמן.
ישבתי עם עצמי לאספרסו, סודה ומחברת.
מטרת הישיבה הייתה תכנון האסטרטגיה השיווקית לעסק שלי – צ'יפס תקשורת פרסום ושיווק לעסקים.

בסופה הגעתי לכמה מסקנות מגניבות לחלוטין.

★ המסקנה הראשונה: בדחיפות ללכת לבית דפוס ולהוציא עט עם חסות של צ'יפס – כי הסנדלר כבר לא הולך יחף וצח בעזרת עט עם חסות קריאייטיב יעשה בכיף.

★ המסקנה השנייה : להקים ניוזלטר לצ'יפס.
מהרגע שיצאתי אל הדרך ועד היום – עברתי הרבה יותר מ- 150 פגישות שיווק עם בעלי ובעלות עסקים, נסעתי עם הרכב שלי לפחות 60,000 קילומטר ברחבי הארץ, הרבה יותר מ- 150 כוסות אספרסו & סודה ששתיתי בדרך והמון דברים חדשים שלמדתי ואני לומד בכל יום כדי לתדלק את הקראייטיב והיכולות המקצועיות שלי.

ומפה לשם, אני אוהב לכתוב, כמעט כמו שאני אוהב פיצה עם קטשופ.
אז ניוזלטר יכול להיות אחלה בית חם לתוכן שאני רוצה לשתף איתך.

★ המסקנה השלישית: מעריך שאכתוב עליה מתישהו בצ'יפס מגזין 😉

ועכשיו זה הזמן, להירשם לניוזלטר של צ'יפס ולקבל ממני ישירות למייל את צ'יפס מגזין עם סיפורים קצרים שכתבתי אשר מבוססים על הדרך שלי – משלב הלימוד וצבירת הניסיון, לאחר מכן הבשלות לפתיחת העסק ותהליך ההקמה של צ'יפס תקשורת ועד היום. ובנוסף, אשתף בתובנות וטיפים לשיווק & פרסום וגם הטבות ודברים מגניבים מידי פעם.

נרשמים בתחתית הדף. 

תודה שקראת עד כאן
צח מצ'יפס 💜

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter