לא מזמן, ישבתי עם עצמי בבית קפה ל.. קפה, סודה ומחברת. מטרת הישיבה הייתה תכנון האסטרטגיה השיווקית לעסק שלי. בסיום הגעתי לכמה תובנות מעניינות – אחת מהן היא שהדרך הנכונה ביותר עבורי למתן ערך ממשי מתחילה בלעשות את מה שאני אוהב. ובכן, אני אוהב לכתוב. וכך נולד צ'יפס מגזין שכולל: • סיפורים קצרים שכתבתי אשר מבוססים על הדרך שלי – משלב הלימוד וצבירת הניסיון, לאחר מכן שלב הבשלות לפתיחת עסק עצמאי, תהליך ההקמה של צ'יפס תקשרות ועד היום. • תובנות וטיפים לשיווק & פרסום • סיפורים נבחרים מהבלוג שלי "צח השמן"