צ'יפס מגזין

טסט שני

רגע לפני שנת 2019 עבדתי על התכנית העסקית השנתית שלי. התכנית הייתה מפורטת, מרתקת, מהממת ומושקעת.

מה שהניע אותי במהלך הכנת התכנית זה התובנה שאם עד עכשיו הלכתי הליכה מהירה , בשנה הזו אני רץ ספרינט.

כלומר,  הצבתי לעצמי יעדים משמעותיים שאמורים לקדם אותי ואת העסק שלי כמה שלבים קדימה
בכל ההיבטים החשובים: מקצועית, כלכלית, שיווקית וניהולית.

התכנית הזאת הייתה מדהימה משום שזאת  הפעם הראשונה בה תרגמתי את החזון העסקי שלי לכתב וגיבשתי משימות מאוד ספציפיות שיעזרו לי להגיע לשם.  

כשסיימתי את הכנת התכנית הדפסתי אותה והכנסתי לקלסר מושקע
בצבע צהוב ועליו הדבקתי מדבקה עם הלוגו של העסק: צ׳יפס תקשורת – פרסום ושיווק לעסקים (אהלן פרסומת)

הייתי אופטימי מתמיד.  התחושה הייתה שעכשיו זה הזמן,לא עוד הליכה מהירה – אני רץ ספרינט!

אקצר ואכתוב ששנת 2019 הייתה שונה מהתכנית.

ברוב השנה לא הצלחתי להגשים את היעדים שהצבתי לעצמי ולא עמדתי ברוב המשימות,

עד שבשלב מסוים ברבעון האחרון של השנה הבנתי שזה לא זה ואני צריך לחשב מסלול מחדש.

ישבתי עם עצמי בבית קפה, הזמנתי אספרסו וסודה וכתבתי במחברת   מה מתוך המשימות אני * כן * יכול להספיק ולבצע עד לסוף השנה הנוכחית.

ובקטע מפתיע קרה משהו מגניב ומשמעותי.

הצלחתי.

עמדתי בכל המשימות שהצבתי לעצמי לרבעון האחרון של השנה.  
 
והנה הגיעה שנת 2020, אז ישבתי עם עצמי בבית קפה, הזמנתי תפוזים סחוט וקרואסון שוקלד והתחלתי לבנות את התכנית העסקית.
 
בזכות החישוב מסלול מחדש שעשיתי ברבעון האחרון של אותה השנה הגעתי למסקנה אחת משמעותית: לא היה לי שום סיכוי לעמוד ביעדים שהצבתי לשנת 2019 כי פשוט לא הייתי עדיין מספיק מוכן.

הייתי צריך לעבור עוד קצת דרך וללמוד עוד דבר אחד או שניים ותודות לשנה הזו בהחלט למדתי וצברתי את הניסיון הנדרש.

בסיום לקחתי את הקלסר הצהוב עם המדבקה של הלוגו והתכנית של 2019 ושיניתי את התאריך ל2020 ואת שאר התכנית השארתי בדיוק כמו שהיא

כי עכשיו אני באמת מוכן לטסט השני .

— סוף —
תודה שקראת עד כאן
לפוסטים נוספים מוזמנים לבקר בצ'יפס מגזין
צח מצ׳יפס 💜

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter