צ'יפס מגזין

אם הייתי קוסם

אם הייתי קוסם, הייתה מכונת פחיות שמחלקת פחיות חינם ולכולם.

אם הייתי קוסם, היה אפשר לראות את "מספרי סיפורים" ב – VOD.

אם הייתי קוסם, הייתי ממציא פלאפון עם מסך טאצ' שמתאים במיוחד
לאנשים עם אצבעות קבב (טוב יודעים מה, לא חובה.. התרגלתי)

אם הייתי קוסם, הייתי עושה שכל הג'אנק פוד בעולם יהיה בריא.

אוקי, נראה לי שהבנת את הפאנצ' אני לא קוסם ובעולם הדינאמי שאנחנו חיים בו  – 1+1 לא בטוח ששווה 2 כמעט הכל משתנה ומתעדכן על בסיס יומי.

** אבל **

יש עקרונות שלא משתנים.

כמו למשל:

שיווק נכון נמדד בהתמדה – כי מה זה שווה אם אחד הפוסטים שלך מלפני שנה נהפך לויראלי ומאז במשך שנה לא העלאת כלום לדף?

אסטרטגיה – כי רגע לפני שיוצאים לדרך, כדאי להגדיר לוויז להיכן אנחנו רוצים להגיע לא?

אותנטיות – בכל עסק יש אדם. לא סתם אדם, יזם. כזה עם חלומות שהחליט לעשות מעשה ולהגשים אותם ואת זה בדיוק צריכים לבטא
כעושים שיווק. אז תהיה אתה כי הדשא הירוק יותר של השכן הוא של השכן.

בכל דבר יש נקודות שימור ונקודות שיפור – כן כן, גם בהצלחות וגם בכישלונות.

ומכאן נשאלת השאלה האם אפשר לעשות קסמים?

התשובה היא כן ולא.

מצד אחד, הוקוס פוקס לא באמת עובד.
ומצד שני, להגשים את החזון העסקי שלך אחרי עבודה קשה זה גם סוג של קסם.

ולהלן הפאנצ': בצ'יפס תקשורת אולי לא עושים קסמים אבל לגמרי
בקטע של לעזור לך להגשים את החזון שלך.

כל הפרטים  >> כאן

תודה שקראת
צח מצ'יפס 💜

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter